☯ B A P T S I M ☯

Sidebar.PNG @ 100% (RGB/8)

Used to be theperksofbeingasimblr and filmnoirzesims3
Loner | Hopeless Romantic | Shy | Socially Awkward

Ask | Submit | Archive

Posts-1.PNG @ 100% (RGB/8)*

pls

momojpeg:

melon - my first impression of you

peach - what i like most about your blog

vanilla - what i like most about you

lilac - why / how i started following you

orange - my opinion of you now and our status

coconut - a blog that reminds me of yours

plum - a song that reminds me of you / your blog

sweet pea - would i go out with you

strawberry - i secretly think… 

mango - anything you want me to answer about you 

wtf the game hasn’t even come out yet?? and people are already modding??

penutbutterqueen:

challypete:

weaponsofbradestruction:

nonjutsu:

-lsd:

ohsobreezyjane:

princepleasure:

IM SCREAMING

image

LORD

exposed

lmaooo

Young!!! 😂😂😂😭😭

Still funny Lmaooo

blackfemalepresident:

tbh all the white ppl i know who truly understand racism to the best of their ability, have never asked me “do you hate white people???”

cause they actually listened to me and figured out that i hate white supremacy, not individual white people for simply being white

softmikus:

yeah good grades are cool and all but have you ever had a good night sleep

whateverurblog:

luve:

thefaggots0far:

It only takes being rejected once for me to never ever ask anyone anything ever again.

SAME

same

justtcess:

ca-born:

aeon-fux:

halaalpussy:

justinbaeber7:

nelliotstabler:

yanceygirls:

gang0fwolves:

" it’s just a joke, relax! "

" you’re all overreacting! "

this is someone’s fucking daughter.

if you think anything about this is ok because it’s ” just a joke ” you’re a seriously disgusting individual. 

twitter normalizing pedophilia 

Im gonna fucking throw up

thats a child….. she literally look 5

This is the most disgusting thing i seen in a while she look 5 how can u be attracted to and/or joke about doin bad things with her. How is this funny.

Not even 5. Try 3 or 4 y’all. THIS IS A BABY. This is not funny in any way. This is pedophilia. This little girl probably can’t even spell her name and she is being exploited for twitter “jokes”. THIS IS FUCKING SICK. If you’re active on twitter, please report this shit if you see it. This is unacceptable. 

This is why I don’t post pics of my kids on the internet…

Seriously this is why I hate twitter.

sundaymornincomindown:

veganrantss:

White people get mad when you wear a band t shirt of a band you don’t listen to, but they’re fine with wearing headdresses from cultures they know and care nothing about.

oh damn

I wish college was 5 easy payments of $19.99

fur-hildegard:

very very very below average

alexs3cc:

curbs 50s hairstyles04 by Colores Urbanos

Download:

http://www.thesimsresource.com/downloads/1247685

cakejam:

when someone unfollows me

image

ughjxnna:

OH MY GOD THIS CARD